Wist je dat? - Reisverslag uit New Delhi, India van Natalie Veld - WaarBenJij.nu Wist je dat? - Reisverslag uit New Delhi, India van Natalie Veld - WaarBenJij.nu

Wist je dat?

Door: Natalie in't Veld

Blijf op de hoogte en volg Natalie

18 Maart 2011 | India, New Delhi

Hey hallo,


blijkbaar heb ik je met m'n vorige verslagen niet teleurgesteld. Leuk om je weer te 'zien'.

Helaas loopt m'n diary wat dagen achter ecause of my diarree. Maar natuurlijk laat ik je niet voor niets naar m'n site komen. Ds hier onder een paar wist ja datjes van de beginner (part 1).

Wist je dat....
...alle mannen in India een soort pantalon en overemd dragen en ook allemaal een snor hebben;
...je op straat niet moet stilstaan omdat dan de bedelaars aan je broek hangen (ondanks dat je die broek al dagen aan hebt en je er soep van kunt koken);
...je in Trichy ook op straat in de poep kunt stappen;
...je neus na 2 dagen al helemaal vol zit met vuil (en daar dus ook niet uit bij te eten valt ;-) );
...je muggenbulten best met een scheermes te lijf kunt gaan. De kop kan er maar weer af zijn;
...ik nog trouw de witte van de bonte handwas scheid;
...Mirjam voor mij alle deuren in de trein ope houdt; van je vrienden moet je het hebben;
...M'n haarelastiek nog steeds 3 keer om m'n pols past;
...Als hij vier keer er om gaat passen ik een medical centre op ga zoeken;
...ik iedere ochtend een kort opstart probleem heb zodra ik begin te eten. Als ik hem dan in de 1ste versnelling zet dat het wel weer gaat;
...de koeien overal op straat rondlopen;
...je voor slechts 100 Rs. (=€2) van je leven af kan in de riksja;
...ongegeneerd roggelen de mode is (en dan ook nog uitspugen).

Zo...weten jullie ook weer wat meer van India. Dit was les 1 voor beginners. Later volgt de les voor gevorderden. Vergeet niet je huiswerk te maken!


Liefs Natalie

ps. ervaring in Periyar National Park houd je van mij te goed, zeker de moeite waard!






  • 18 Maart 2011 - 11:13

    Madelijn:

    Ik heb goed opgelet dus ik hoop de gevorderde les ook goed te kunnen volgen!!haha

    Ik dacht dat je zou gaan genieten in India....Niet een afvalrace toch? :-)

    veel plezier daar en...Keep the windows open!?

    Kus

  • 18 Maart 2011 - 11:18

    Madelijn:

    PS hoe is het met je "olifantenbeentjes"? Hebben de tips geholpen??? Ik vond de tip over op je rug liggen met je benen omhoog wel grappig! Ik zie dat al helemaal voor me dat je daar ergens lekker ligt te liggen, voetje de lucht in, een nieuwe attractie voor de indiers!

    Kus

  • 18 Maart 2011 - 12:22

    Vera:

    Heeej Naat,

    Neem de ongemakken maar voor lief en dan kun je jezelf bij thuiskomst 'een ik reis door bijzondere landen met gemak voor gevorderden bikkel' noemen!

    xx Veer

  • 18 Maart 2011 - 14:36

    DaVince:

    Hi Bikkel,

    Ik ben klaar met mijn huiswerk ...
    Kom maar op met die overhoring !
    (Sure ...)

    Fijn weekend .....

    Liefs
    DaVince
    x

  • 18 Maart 2011 - 14:55

    Hans En Marion:

    Hey Natalie,

    Wij verheugen ons op de les voor gevorderden en je volgende reisverhaal, Hou vol! Veel plezier samen en een dikke kus van ons.

  • 18 Maart 2011 - 18:04

    Anneke:

    Om jullie even te laten weten wat je allemaal mist.......
    1 Het ijsbeertje is in Blijdorp naar buiten, das niet zo gek want...
    2 van het weekend gaat het 4graden vriesen.
    3 Faithless is uit elkaar .... dat was dus een unieke bijeenkomst!

    Nou verder helemaal niets ;-) dus geniet van de warmte stof vuiligheid en de prachtige mooie andere unieke cultuur

    Alweer serieus

    Groet Anneke

  • 18 Maart 2011 - 19:48

    Moeders:

    Wist je dat......
    Ik vandaag ook nog wat anders heb gehoord, hou je haaks met het vervolgen van je reis. Love you

  • 19 Maart 2011 - 13:48

    Herrie En Femke:

    Hey Naat,

    Leuk om je reisverslagen te lezen. k dacht me aangemeld te hebben maar blijkbaar niet gelukt dus had nog geen mail gehad dat je een reisverslag had gemaakt! Maar nieuwsgierig als ik was toch maar ff checken voor de zekerheid en ja hoor. Liep gelijk ff paar verslagen achter.

    Maar nu net wel heerlijk in t zonnetje je leuke verslagen gelezen.

    En leuk, blijf vooral veel foto's maken!!

    Heel veel plezier nog daar.

    groetjes Herrie en Arjan en natuurlijk een hele dikke kus van Femke!!

  • 20 Maart 2011 - 16:23

    Barend:

    Hoi Nat,
    Je vermaakt je wel zo te zien, ben straks benieuwd naar de foto's. Geniet!!!
    X
    BB

  • 20 Maart 2011 - 18:14

    Angela:

    Ha Zus,

    Weer een leuk verslag en een paar leuke foto's, nu alleen nog een lekker kleurtje opdoen ;-)

    Dikke X Angela

    P.s. Patrick was de Mol en Art heeft de Mol gewonnen.

  • 21 Maart 2011 - 07:44

    Editor Herself:

    Wat een mollenstreek!
    ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Mijn reislust probeer ik tegemoet te komen door elk jaar een verre reis te maken en zodoende zoveel mogelijk van de wereld te zien voordat ik oud, grijs en bejaard ben!

Actief sinds 20 Feb. 2011
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 60335

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 01 November 2016

Sunny South Africa

24 April 2015 - 09 Mei 2015

Easy going Indonesia

05 April 2012 - 01 Mei 2012

Trans Mongolie Express

07 Maart 2011 - 07 April 2011

Backpacking through India and relaxing Dubai

Landen bezocht: