Sunny South Africa - Reisverslagen van Natalie in 't Veld - WaarBenJij.nu Sunny South Africa - Reisverslagen van Natalie in 't Veld - WaarBenJij.nu

Sunny South Africa

Het is weer zo ver. Na een zeer zware tijd (en zo te voelen, is dat nog niet voorbij) de kracht gevonden om toch weer te gaan doen waar ik mij goed bij voel: een verre reis maken. Meer van de wereld zien dan op m'n fietsje naar het werk, het kunstgras van SVS, de geweldie groei van m'n nichtje en ga zo maar door.
Aruba, Amerika, Costa Rica, India, Rusland, Mongolie, China, Japan en Indonesie....wat als ik er nu eens middenin ga zitten? En wel helemaal naar het zuiden.....South Africa. GEWELDIG.
Kijken hoe het is om eens geen jetlag over te houden (en even te kunnen bellen op moeders verjaardag).
We gaan de 1ste week naar Kaapstad en dan in de 2de week vliegen we naar Johannesburg en gaan via de panorama route het Kruger park in.
Volg je mij?

Recente Reisverslagen:

03 November 2016

The BIG five - Kruger National Park

01 November 2016

Wist je dat..... (vervolg)

30 Oktober 2016

Beautiful Blyde River Canyon

24 Oktober 2016

Whale (mis)watching

22 Oktober 2016

Wist je dat......
Natalie

Mijn reislust probeer ik tegemoet te komen door elk jaar een verre reis te maken en zodoende zoveel mogelijk van de wereld te zien voordat ik oud, grijs en bejaard ben!

Actief sinds 20 Feb. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 60216

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 01 November 2016

Sunny South Africa

24 April 2015 - 09 Mei 2015

Easy going Indonesia

05 April 2012 - 01 Mei 2012

Trans Mongolie Express

07 Maart 2011 - 07 April 2011

Backpacking through India and relaxing Dubai

Landen bezocht: