The day before..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natalie Veld - WaarBenJij.nu The day before..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natalie Veld - WaarBenJij.nu

The day before.....

Door: Natalie in't Veld

Blijf op de hoogte en volg Natalie

06 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Tja, daar zit ik dan....
Hoe bereidt je je voor op een reis door een land dat in alle opzichten ANDERS is dan Nederland?
Juist. Je bereidt je ANDERS voor!

- Dus zat ik afgelopen week in de zon op het balkon erwtensoep te eten (ANDERS raakte de vriezer niet leeg);
- Heb ik m'n auto even op de stoep geparkeerd bij Centraal Station om rupees te halen bij het GWK ("doet ze ANDERS nooit hoor");
- Ben ik overal een bakkie gaan doen (kan ik in India beter niet doen als ik nog wat ANDERS van het land wil zien dan de toiletten (of wat er voor door moet gaan));
- ANDERS dan normaal ben ik twee maal gaan tennissen;
- Nog even bij Allianz geweest (maar dat voelde al heel AnderZ (= maandblad van Allianz) dan toen ik er nog werkte);
- De grasmaaier weer even z'n werk laten doen (al lijkt dat me ANDERS niet echt nodig met al die lange kleding);
- Van de markt versgebakken lekkerbek met donderbruin brood gegeten (weer eens wat ANDERS dan curry met naanbrood);
- Samen met Saskia op Finn gepast (daar waar ik ANDERS alleen met m'n neus dicht de luier sta te verschonen).

Ondanks dat het bijna allemaal ANDERS was, was een ding as usual: mijn tas was te klein voor alle bagage :-). Na wat herschikken zit hij nu propvol en gaat m'n 'pet te boven'.

Anyway, ik ben er ANDERS wel helemaal klaar voor!

  • 06 Maart 2011 - 15:23

    Mirjam :

    Zo te lezen een goede voorbereiding,die anders voorbereiding! Dat gaat helemaal goed komen.

    Have a good flight!

  • 06 Maart 2011 - 17:06

    Siets:

    Goede reis Naat! Heel veel plezier en geniet!
    Kus

  • 06 Maart 2011 - 17:15

    Elise:

    Veel plezier hoor, geniet ervan samen met Mirjam! Ik ben benieuwd naar je verslagen en je foto's!

    Liefs

  • 07 Maart 2011 - 13:23

    DaVince:

    Hé Bikkel,

    Goeie reis !!
    Pas goed op jezelf en geniet er met volle teugen van !!
    Ik ga je volgen en zover ik kan, met je meegenieten .....

    Liefs,
    DaVince

  • 07 Maart 2011 - 15:42

    Ben Van Der Wal:

    Goede reis Natalie.
    Heel veel plezier en houw je haaks en laat je niet gek maken . Maar geniet van elke dag .Wij gaan je volgen zover als het kan .

    Groetjes Ben en Riet

  • 07 Maart 2011 - 17:15

    Nicky:

    Dat klinkt als een perfecte voorbereiding!! Een hele goede reis gewenst vandaag! liefs

  • 07 Maart 2011 - 19:56

    Sandra:

    Hoi hoi,

    Ben benieuwd naar het eerste bericht en de eerste foto's!!
    Hoop echt dat jullie een superleuke reis gaan hebben en dat de heenreis goed is gegaan. Geniet ervan! X

  • 07 Maart 2011 - 20:22

    Anneke:

    Gezond verstand en een groot incasseringsvermogen, past altijd in de rugzak ;-) Je gaat het zeker onwijs vinden daar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Mijn reislust probeer ik tegemoet te komen door elk jaar een verre reis te maken en zodoende zoveel mogelijk van de wereld te zien voordat ik oud, grijs en bejaard ben!

Actief sinds 20 Feb. 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 60350

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 01 November 2016

Sunny South Africa

24 April 2015 - 09 Mei 2015

Easy going Indonesia

05 April 2012 - 01 Mei 2012

Trans Mongolie Express

07 Maart 2011 - 07 April 2011

Backpacking through India and relaxing Dubai

Landen bezocht: