Wist je dat...... - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Natalie Veld - WaarBenJij.nu Wist je dat...... - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Natalie Veld - WaarBenJij.nu

Wist je dat......

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Natalie

22 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Hermanus

(ook op deze reis weer mijn favoriete rubriek, ter lering, vermaak en wat er zelf mee wil doen)
...mijn moeder vandaag jarig is. Mam, dikke verjaardagskus uit het regenachtige Hermanus
...je afvalt als je geld uitgeeft (E haar heuptasje met de pot slinkt steeds meer)
...deze reis na 2 dagen al als een grafvakantie is bestempeld (en maar graven in die backpack)
...er bij Ashanti hostel meer schoonmakers dan gasten lopen en dat de muziek dan waarschijnlijk zo hard staat voor de buren als hier toch geen backpackers zijn
...je op Robbeneiland geen geweer bij je mag hebben (vraag mij af waar dat wel mag)
...je gerust een dagje auto huur extra betaald als je je er niet tussen propt in het verkeer....wordt er wel hard getoeterd maar dat heb ik toch liever
...Ashanti bijdraagt aan minder aids door het verstrekken van gratis condooms
...E echt wel kan sprinten (om op het toilet te komen; zelfs bergopwaarts)
... je bij het steakhouse in Hermanus een hakmes krijgt voor je steak....misschien alvast voor het Kruger Park

  • 22 Oktober 2016 - 10:48

    Chantal:

    Gefeliciteerd met moeders! Corrie, als je dit leest, gefeliciteerd!

    En heel veel plezier nog meiden, maar zo te lezen komt dat best allemaal goed! X

  • 23 Oktober 2016 - 22:10

    Angela:

    Veel plezier zus! Xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Mijn reislust probeer ik tegemoet te komen door elk jaar een verre reis te maken en zodoende zoveel mogelijk van de wereld te zien voordat ik oud, grijs en bejaard ben!

Actief sinds 20 Feb. 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 60333

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 01 November 2016

Sunny South Africa

24 April 2015 - 09 Mei 2015

Easy going Indonesia

05 April 2012 - 01 Mei 2012

Trans Mongolie Express

07 Maart 2011 - 07 April 2011

Backpacking through India and relaxing Dubai

Landen bezocht: