"De deur uit stappen" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natalie Veld - WaarBenJij.nu "De deur uit stappen" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Natalie Veld - WaarBenJij.nu

"De deur uit stappen"

Door: Natalie in't Veld

Blijf op de hoogte en volg Natalie

09 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Soms is het om te gaan werken. Soms is het om te gaan sporten. Soms is het om boodschappen te gaan doen. Soms om naar vrienden of familie toe te gaan. Soms is het gewoon om de post te halen. Soms om de kranten bij het oud papier te brengen (jaja....sinds ik bij Cyclus werk, scheid ik m'n afval). En soms is het om zomaar een lekkerbek te gaan halen op zaterdagochtend......

Maar nog nooit was het om op de trein te stappen naar Beijing!
Die keer gaat komen en is dichterbij dan ik denk.

Op donderdag 5 april stap ik, samen met Mark, de deur uit om de Trans Mongolie Express te gaan doen.

  • 10 Maart 2012 - 11:46

    Ellen:

    He globe trotter doe je goed zeg ga er van genieten ..... zal ik dat weer doen van je reis verslag !!!
    Pas op je zelf en als je weer terug komt (weet niet wanneer dat is maar oke) gaan we echt afspreken hoor want ik loop wat trips bij je achter ...
    XX Ellen

  • 10 Maart 2012 - 15:31

    Anneke:

    Ben erg nieuwsgierig , nu al, naar alle plekken die je ons gaat laten zien in dit reisverslag.

  • 10 Maart 2012 - 16:24

    Kees Accu:

    Hoi lieverd,

    Leuk om je op deze manier weer te gaan volgen...de vorige keer was een succes.
    Ik mis wel wat op deze site...................................!!!

    Dikke kus van mij


  • 10 Maart 2012 - 17:00

    Saskia:

    DAMN wat cool! En waar ben je op de 23e? x

  • 28 Maart 2012 - 21:04

    Elise:

    Gezellig om weer via je verslagen mee te gaan op reis! Gaat echt al opschieten, nog maar een weekje. Hoop dat je een super leuke, gezellige en fantastische reis hebt samen met Mark!!

    xxx liefs

  • 29 Maart 2012 - 07:39

    Chinan:

    Spannend!

  • 29 Maart 2012 - 17:25

    Corry:

    Als moeder zijnde ga ik jullie natuurlijk volgen, zelfs meer dan dat.
    Maar eerst thuis nog een dikke knuffel
    Corry.

  • 30 Maart 2012 - 09:01

    Thijs:

    Bruine jas!

  • 30 Maart 2012 - 11:14

    Hans En Marion:

    Het aftellen is begonnen.......nog 5 dagen en dan gaan jullie aan een
    enorm avontuur beginnen. We zullen jullie belevenissen zeker gaan
    volgen. Heel veel plezier en geniet ervan! XX

  • 30 Maart 2012 - 16:47

    Ben En Riet:

    Natalie en mark,
    Wij zullen jullie belevenissen zeker gaan volgen en hopen dat jullie een fantastiche reis hebben
    Tot horens groetjes Ben en Riet

  • 31 Maart 2012 - 11:32

    Jopiese En Rokie:

    Hallo Natalie Mark.

    We wensen jullie een hele mooie en Fijne reis toe geniet er van.

    Dikke vette kus van ons we gaan jullie weer volgen.

  • 02 April 2012 - 09:21

    Angela:

    Ha zus en Mark,

    Een hele fijne reis en doe voorzichtig.

    Mijn advantkalender hangt al boven mijn bed ;-). Ik verheug me op elk chocolaatje.

    Dikke X Angela

  • 03 April 2012 - 18:34

    Sandra:

    Kedeng Kedeng.... Kedeng Kedeng... tuut tuut.... ;-)
    Maar niet alleen bij Guus ga ik aan jullie denken hoor! Verheug me weer op die leuke verslagen van je. Ik hoop dat jullie een waanzinnige reis gaan krijgen! Geniet er van en doe voorzichtig!
    Groetjes en een dikke kus,
    Sandra (en ook de groetjes van John en een kus van Jesper natuurlijk!)

  • 07 April 2012 - 18:54

    Paul:

    Veel plezier! Eindelijk wat cultuur in die jongen :-) Fotoboek is nu al great

  • 08 April 2012 - 11:23

    Marcel:

    Wat is dit genieten zeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Mijn reislust probeer ik tegemoet te komen door elk jaar een verre reis te maken en zodoende zoveel mogelijk van de wereld te zien voordat ik oud, grijs en bejaard ben!

Actief sinds 20 Feb. 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 60357

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 01 November 2016

Sunny South Africa

24 April 2015 - 09 Mei 2015

Easy going Indonesia

05 April 2012 - 01 Mei 2012

Trans Mongolie Express

07 Maart 2011 - 07 April 2011

Backpacking through India and relaxing Dubai

Landen bezocht: